“multimediales Screendesign”

Puristisches Interfacedesign. So bereiten wir den 2017 nominierten OOH Kampagnen die Bühne, die ihnen gebührt. Möglichst plakativ und ohne Eingriff in die Kreation selbst. Durch die Modularität ist adie Einbindung des Livebildes vor Ort jederzeit möglich. Durch die Navigation und Infoboxen ist zu jeder Zeit ersichtlich um welche Kampagne es sich gerade dreht. Mit diesem Snippet gewähren wir einen kleinen Einblick in den PlakaDiva Award 2017.

CLIENT
Fachverband Außenwerbung

PROJECT
PlakaDiva 2017 Screendesign

DATE
März 2017

DIRECTOR
Björn Kleiber

DOP

EXECUTIVE PRODUCER
Björn Kleiber

PRODUCTION & POST
brandnew entertainment

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google